Beveg arbeidsplassen din i riktig retning.

Med Bikely kan arbeidsplasser, næringseiendom og eiendomsforvaltere tilby trygg sykkelparkering til ansatte, leietakere og besøkende.

Bli en sykkelvennlig arbeidsplass

Å legge til rette for sykling til og fra jobb er viktigere enn noen gang. Med Bikely på arbeidsplassen tar du både miljøansvar, fremmer god helse og skaper trivsel og et bedre arbeidsmiljø for alle.

Klar til bruk uten behov for infrastruktur

Sykkelskapene leveres klar til bruk og må ikke kobles opp til strøm eller wifi.

Onboarding via app

Onboarding via app effektiviserer tilgangskontroll til ansatte, besøkende og leietakere.

Tilgang til digital brukerstatistikk

I dashbordet får du tilgang til statistikk om bruken som oppdateres i sanntid. Dette er inkludert.

Minimalt med administasjon

Løsningen frigjør innvendig areal, samt tid og kapasitet for de ansatte som tidligere har blitt brukt til manuelle operasjoner.
Les mer
Sykkelskap

for ansatte og leietakere

Bikely er et enkelt, trygt og fleksibelt system for å tilby de ansatte trygg og smart sykkelparkering. Systemet frigjør innvendig areal og løftes på plass, klar til bruk.

Ingen administrasjon

Modulbasert

bikely pod

Pod er en enkel og fleksibel løsning som kan plasseres ved godt egnede lokasjoner. Den består av fire sykkelskap, men kan bygges ut i moduler. inngangspartier.

Løftes på plass - klar til bruk

Skill din eiendom ut

parkering for
besøkende

Tilrettelegg for besøkende på sykkel med Bikely. Øk tilgjengeligheten til eiendommen ved å bli synlig på sykkelkartet.

Parkeringsavgift

Valgfri

Slik fungerer det

Last ned appen Bikely og registrer deg.
Følg stegene:

1
Velg din lokasjon, reserver og få tildelt sykkelskap i appen.
2
Lås opp via appen. Bekreft med et trykk på sykkelikonet på døra og vent til det lyser.
3
Rygg inn sykkelen og sørg for at døra er ordentlig lukket!
4
Ved endt leieperiode, lukk døra og avslutt parkeringen i appen.

Noen av våre kunder

ONEPARK Lndigo Parking Group

KLP joined us on with
a total of 2 BikeBoxes fitted for ## employees.

ONEPARK Lndigo Parking Group
Obos Eiendom
Apcoa Parking
KLP Eiendom Trondheim velger Bikely
Pirsenteret velger Bikely
R. Kjeldsberg velger Bikely
Studentsamskipnaden i Trondheim velger Bikely

Ta kontakt om det er du lurer på

Vi svarer på din henvendelse i skjemaet nedenfor så snart vi har mulighet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Beveg verden i riktig retning
- velg sykkel til jobb

Dette har store gevinster for miljøet, folkehelsa og samfunnet.

Les mer
Work

Oslos største P-hus erstatter bilparkering med sykkelparkering

Sentrum P-hus i Oslo er byens største innendørs parkeringshus. Nå rydder Onepark, som eier og drifter parkeringsanlegget, plass til tyverisikker sykkelparkering.

Les mer
Work

Strinda Eiendom AS satser på sykkelskap fra Bikely til leietakerne

Henning Grue har drevet Strinda Eiendom AS i to tiår. Nå skal en innovativ sykkelparkeringstjeneste bli et konkurransefortrinn i leiemarkedet.

Les mer
the morning
energy boost
everybody needs

Er det
noe du lurer på?

Det er ingen ledige trygge sykkelparkeringer. Hva gjør jeg?

Hvis du ofte opplever at det ikke er ledige parkeringer når du kommer til lokasjonen, prøv å forhåndsreservere før du sykler til lokasjonen. Det er mulig å forhåndsreservere i opp til en time i forveien i appen. I appen vises det antall ledige plasser i sanntid. Hvis du opplever at det ofte ikke er ledige plasser, si gjerne i fra slik at vi får registrert at det er behov for flere trygge sykkelparkeringer.

Hvem kontakter jeg hvis jeg oppdager feil eller mangler?

Hvis du oppdager feil eller mangler, eller har andre tilbakemeldinger, kan du bruke «snakk til oss» -funksjonen i appen. Alternativt, hvis du ikke har registrert bruker, kan henvendelser sendes til epost: info@bikely.no

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt å trykke avslutt og regningen er blitt stor?

Du kan skrive til oss på info@bikely.no og søke om refusjon! Vi er forståelsesfulle og refunderer ved de aller fleste tilfeller der det har skjedd en glipp!

Jeg ønsker å abonnere på et skap! Hvordan gjør jeg det?

Bikely har lansert sykkelskap med månedsabonnement ved utvalgte lokasjoner! Da får man tildelt et eget skap under leieperioden. Ved noen lokasjoner har Bikely lansert abonnementsløsning. Det står markert på skapene hvor dette gjelder, og de vil ikke dukke opp i kartet i appen. Dette er skap man kan leie på månedsbasis, og det er bare du som vil ha tilgang til det! For å opprette et månedsabonnement må du skrive til oss på info@bikely.no. Der vil vi gi deg mer informasjon om betaling og vilkår, også fikser vi resten om du er enig!

Jeg har ingen leie men sykkelen min er innelåst. Hva gjør jeg?

Hvis du ikke lenger har noe leieforhold, men sykkelen står fortsatt inne i skapet kan du forsøke å reservere flere ganger til du får tilbake skapet igjen! Se i appen hvilket skap du får, og om det ikke er det skapet du har sykkelen i trykk avslutt og reserver på nytt. Om det oppstår kostnader relatert til det kan du skrive til oss på info@Bikely.no for å få refusjon.

Hvorfor åpner ikke skapet seg etter at jeg har trykt åpne i appen?

1: Sørg for at du trykker i appen først, og deretter for at du står ved riktig dør, og trykk på sykkel-ikonet. Hvis ikke det lyser etter noen sekunder, er det noe feil. 2: Trykk på sykkel-ikonet i ca 10 sekunder, da resettes låsen. Etter ca 30 sekunder (eller når den slutter å blinke) kan du prøve å trykke lås opp en gang til i appen, og deretter på sykkel-ikonet igjen for å åpne døren. 3: Hvis dette ikke fungerer; skriv til oss i chatten! Så tar vi deg gjennom neste steg. Vi har en nasjonal avtale med utrykningsselskap, slik at hjelp er aldri langt unna.

Hva gjør jeg hvis jeg har avsluttet leien før jeg har hentet ut sykkelen min?

Hvis du har avsluttet leieforholdet før du fikk hentet ut sykkelen kan du forsøke å reservere flere ganger til du får tilbake skapet igjen! Om det oppstår kostnader relatert til det kan du skrive til oss på info@Bikely.no for å få refusjon.

Jeg får ikke ut sykkelen min, hva gjør jeg?

1: Sørg for at du trykker i appen først, og deretter for at du står ved riktig dør, og trykk på sykkel-ikonet. Hvis ikke det lyser etter noen sekunder, er det noe feil. 2: Trykk på sykkel-ikonet i ca 10 sekunder, da resettes låsen. Etter ca 30 sekunder (eller når den slutter å blinke) kan du prøve å trykke lås opp en gang til i appen, og deretter på sykkel-ikonet igjen for å åpne døren. 3: Hvis dette ikke fungerer; ta kontakt med support i appen eller send epost til info@bikely.no. Så tar vi deg gjennom neste steg. Vi har en nasjonal avtale med en vektertjeneste, slik at hjelpen aldri er langt unna.

Kan jeg la andre hente sykkelen min?

Ja, man kan åpne døren fra fjernt. Men det forutsetter at man snakker med den andre personen på telefonen mens man gjør det. Du kan trykke på Lås opp i appen mens den andre personen står ved døren og trykker på sykkel-ikonet på låsen. Dette er mulig fordi at det av og til er kjekt og la noen andre ta med sykkelen hjem. Husk bare å avslutte etter man har hentet sykkelen slik at andre får tilgang til sykkelskapene.

Hvor mye koster det?

Det er avhengig av hvor sykkelskapene står, og kan variere fra kommune til kommune. Ofte blir det satt takster som slår inn 12 timer etter startet leieforhold for å hindre misbruk av sykkelskapene. Se på reservasjonsskjermen på hver lokasjon i appen hvilke priser som gjelder hvilke plasser.

Kan jeg dele brukeren min med andre?

Nei, brukeren du oppretter i Bikely appen er personlig og kan kun benyttes av deg.

Hvordan fungerer det?

Gjennom Bikely-appen får du tilgang til våre trygge sykkelskap, oppmerket på et navigerbart kart. Der reserverer man en parkering, og bruker appen for å åpne døren. For å registrere en bruker bruker man mobiltelefonnummeret sitt, og et godkjent betalingskort.

Hvordan laster jeg ned appen?

Appen Bikely laster du ned gratis via Google Play eller App store, avhengig av din mobiltype.

Det er ingen ledige trygge sykkelparkeringer. Hva gjør jeg?

Hvis du ofte opplever at det ikke er ledige parkeringer når du kommer til lokasjonen, prøv å forhåndsreservere før du sykler til lokasjonen. Det er mulig å forhåndsreservere i opp til en time i forveien i appen. I appen vises det antall ledige plasser i sanntid. Hvis du opplever at det ofte ikke er ledige plasser, si gjerne i fra slik at vi får registrert at det er behov for flere trygge sykkelparkeringer.

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt å trykke avslutt og regningen er blitt stor?

Du kan skrive til oss på info@bikely.no og søke om refusjon! Vi er forståelsesfulle og refunderer ved de aller fleste tilfeller der det har skjedd en glipp!

Hvorfor åpner ikke skapet seg etter at jeg har trykt åpne i appen?

1: Sørg for at du trykker i appen først, og deretter for at du står ved riktig dør, og trykk på sykkel-ikonet. Hvis ikke det lyser etter noen sekunder, er det noe feil. 2: Trykk på sykkel-ikonet i ca 10 sekunder, da resettes låsen. Etter ca 30 sekunder (eller når den slutter å blinke) kan du prøve å trykke lås opp en gang til i appen, og deretter på sykkel-ikonet igjen for å åpne døren. 3: Hvis dette ikke fungerer; skriv til oss i chatten! Så tar vi deg gjennom neste steg. Vi har en nasjonal avtale med utrykningsselskap, slik at hjelp er aldri langt unna.

Hva gjør jeg hvis jeg har avsluttet leien før jeg har hentet ut sykkelen min?

Hvis du har avsluttet leieforholdet før du fikk hentet ut sykkelen kan du forsøke å reservere flere ganger til du får tilbake skapet igjen! Om det oppstår kostnader relatert til det kan du skrive til oss på info@Bikely.no for å få refusjon.

Hvordan laster jeg ned appen?

Appen Bikely laster du ned gratis via Google Play eller App store, avhengig av din mobiltype.

Hvem kontakter jeg hvis jeg oppdager feil eller mangler?

Hvis du oppdager feil eller mangler, eller har andre tilbakemeldinger, kan du bruke «snakk til oss» -funksjonen i appen. Alternativt, hvis du ikke har registrert bruker, kan henvendelser sendes til epost: info@bikely.no

Jeg ønsker å abonnere på et skap! Hvordan gjør jeg det?

Bikely har lansert sykkelskap med månedsabonnement ved utvalgte lokasjoner! Da får man tildelt et eget skap under leieperioden. Ved noen lokasjoner har Bikely lansert abonnementsløsning. Det står markert på skapene hvor dette gjelder, og de vil ikke dukke opp i kartet i appen. Dette er skap man kan leie på månedsbasis, og det er bare du som vil ha tilgang til det! For å opprette et månedsabonnement må du skrive til oss på info@bikely.no. Der vil vi gi deg mer informasjon om betaling og vilkår, også fikser vi resten om du er enig!

Jeg har ingen leie men sykkelen min er innelåst. Hva gjør jeg?

Hvis du ikke lenger har noe leieforhold, men sykkelen står fortsatt inne i skapet kan du forsøke å reservere flere ganger til du får tilbake skapet igjen! Se i appen hvilket skap du får, og om det ikke er det skapet du har sykkelen i trykk avslutt og reserver på nytt. Om det oppstår kostnader relatert til det kan du skrive til oss på info@Bikely.no for å få refusjon.

Jeg får ikke ut sykkelen min, hva gjør jeg?

1: Sørg for at du trykker i appen først, og deretter for at du står ved riktig dør, og trykk på sykkel-ikonet. Hvis ikke det lyser etter noen sekunder, er det noe feil. 2: Trykk på sykkel-ikonet i ca 10 sekunder, da resettes låsen. Etter ca 30 sekunder (eller når den slutter å blinke) kan du prøve å trykke lås opp en gang til i appen, og deretter på sykkel-ikonet igjen for å åpne døren. 3: Hvis dette ikke fungerer; ta kontakt med support i appen eller send epost til info@bikely.no. Så tar vi deg gjennom neste steg. Vi har en nasjonal avtale med en vektertjeneste, slik at hjelpen aldri er langt unna.

Kan jeg la andre hente sykkelen min?

Ja, man kan åpne døren fra fjernt. Men det forutsetter at man snakker med den andre personen på telefonen mens man gjør det. Du kan trykke på Lås opp i appen mens den andre personen står ved døren og trykker på sykkel-ikonet på låsen. Dette er mulig fordi at det av og til er kjekt og la noen andre ta med sykkelen hjem. Husk bare å avslutte etter man har hentet sykkelen slik at andre får tilgang til sykkelskapene.

Hvor mye koster det?

Det er avhengig av hvor sykkelskapene står, og kan variere fra kommune til kommune. Ofte blir det satt takster som slår inn 12 timer etter startet leieforhold for å hindre misbruk av sykkelskapene. Se på reservasjonsskjermen på hver lokasjon i appen hvilke priser som gjelder hvilke plasser.

Kan jeg dele brukeren min med andre?

Nei, brukeren du oppretter i Bikely appen er personlig og kan kun benyttes av deg.

Hvordan fungerer det?

Gjennom Bikely-appen får du tilgang til våre trygge sykkelskap, oppmerket på et navigerbart kart. Der reserverer man en parkering, og bruker appen for å åpne døren. For å registrere en bruker bruker man mobiltelefonnummeret sitt, og et godkjent betalingskort.

No items found.